Som ansatt i eget AS har du krav på samme rettigheter som en vanlig ansatt, men selskapet får også en del plikter som arbeidsgiver.
Generalforsamling er aksjeselskapets øverste myndighet. Her møtes alle aksjonærene (eierne) for å ta overordnede avgjørelser for selskapets fremtidige virksomhet.
Tingsinnskudd er å bruke gjenstander som aksjekapital. Det er fullt mulig, men sørg for at du har nok penger til å dekke oppstartskostnadene