Hvordan jobbe etisk og bærekraftig, samtidig som man jobber for profitt og overskudd? Det skal vi se nærmere på i denne artikkelen.
Alle aksjeselskap må føre regnskap. Men bør du gjøre det i en regnskapsmal i Excel eller i et regnskapsprogram? Vi anbefaler at du bruker et regnskapsprogram og her forklarer vi hvorfor:
«Trenger vi regnskapsfører?» er et vanlig spørsmål fra nyoppstartede selskaper. Det er en vurdering dere må gjøre basert på kunnskap, tid og penger.